אבי לוי - עורך דין נזיקין לנזקי גוף באזור מודיעין

מיד עם ההתאוששות הראשונית מהתאונה רצוי לפנות בנושא לעו”ד מומחה בתחום.
במידה ומדובר בתאונה שאינה תאונת דרכים- כגון נפילה במדרכה, החלקה במוסד ציבורי ממשלתי או פרטי, פגיעה בעבודה, לרבות פגיעות בשל מפגעים קיימים ופגיעות ממכונות ו/או ציוד עבודה יש לצלם את המקום שבו התחולל הנזק ואת מחולל הנזק, רצוי כמה שיותר קרוב למועד לתאונה אין ספק שצילומים אלה ישרתו את התובע בעתיד ויעזרו  לקבלת פיצוי הולם.

הנני עורך דין עתיר ניסיון כמגשר בתחום הנזיקין וייעצתי למאות נפגעים, בפגיעות שונות בעליות מורכבות משפטית גבוהה. אשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם בכל הקשור לדיני נזיקין בצורה המיטבית והנכונה.

לקריאה נוספת אודותיי לחצו כאן.

לקבלת יעוץ ראשוני בתחום הנזיקין מעו״ד אבי לוי - ללא עלות וללא התחייבות צלצלו 052-2353449 או השאירו פרטים מטה ואחזור אליכם

הקודם
הבא

עו״ד לנזקי גוף

״אם נפגעתם פיזית יש מצב שמגיע לכם פיצוי כספי, האמירה אומנם מאוד כללית אבל בהרבה מקרים אנשים זוכים לקבל פיצויים ותמיכה כספית על פגיעות/פציעות פיזיות בעזרת עורך דין נזקי גוף.״

כותב: עו״ד אבי לוי

עו"ד נזקי גוף

אם נפגעתם פיזית יש מצב שמגיע לכם פיצוי כספי, האמירה אומנם מאוד כללית אבל בהרבה מקרים אנשים זוכים לקבל פיצויים ותמיכה כספית על פגיעות/פציעות פיזיות בעזרת עורך דין נזקי גוף. מאידך קיימים הרבה אנשים שנגרם להם נזק כזה או אחר בגופם, והם כלל אינם מודעים לעובדה כי יש להם הזכות לדרוש פיצויים ממוסדות הביטוח הלאומי או מגופים אחרים עקב אותה פציעה באמצעות הגשת תביעת נזיקין. במקרים שיש מצב של פגיע או נזק בגוף, מומלץ מאוד לפנות לייעוץ מתאים, עו”ד נזקי גוף הינו האדם המתאים כדי לבדוק אם ישנה עילה להגשת תביעת נזיקין וכדי לדעת אם אכן מגיע לכם פיצוי על הנזק שנגרם לכם בגוף. עורך דין נזקי גוף הוא גם זה אשר יכוון אתכם בכול התהליכים אשר תצטרכו לעבור על מנת להגיע בסופו של התהליך אל אותה הכרה בנכות זמנית/חלקית/לצמיתות.

הטיפול והליך ההכרה מטעם המוסד לביטוח הלאומי בפגיעה כזו או אחרת הינו הליך ביורוקרטי ארוך מאוד, הביורוקרטיה עשויה לא פעם לגרום לאדם להרים ידיים ולהתייאש. עו”ד נזקי גוף המתמחה בתהליכים הללו אל מול המוסדות הממשלתיים ואל מול חברות הביטוח, ללא ספק יוכל לעזור בהליכים בהגשת תביעת נזיקין ולחסוך לכם עגמת נפש וזמן יקר.

הסיבות לנזקי גוף

נזק לגוף יכול להיגרם בכול מקום מכל חפץ. נזק לגוף יכול לקרות בבית כתוצאה מהחלקה, שימוש או טיפול לא נכון באמצעים וחומרים מסוימים.  נזק לגוף יכול להיגרם במקום העבודה או בנסיעה בדרך לעבודה במקרה של תביעת נזקי גוף בתאונת דרכים.

חשוב לדעת כי ישנם השלכות עתידיות בהתייחסות של הגופים הממשלתיים לגבי אופן הפציעה וסוג הנזק הרפואי.

עו”ד נזקי גוף יודע לטפל ולהדריך את הנפגע היטב, להסביר על כל ההשלכות של סוגי פציעה. עורך דין נזקי גוף מכיר את החוק ואת התקנונים של המוסדות השונים ועל כן מומלץ לקבל את הייעוץ המתאים מיד עם התרחשות הפציעה לאור התאונה.

מחפשים עו״ד לנזיקין בסביבת מודיעין?

לקבלת ייעוץ ראשוני השאירו פרטים או צלצלו 052-2353449

הנחיות לנפגע בתאונה

מיד עם ההתאוששות הראשונית מהתאונה רצוי לפנות בנושא לעו”ד מומחה בתחום. במקביל, במידה ומדובר בתאונה שאינה תאונת דרכים- כגון נפילה במדרכה, החלקה במוסד ציבורי ממשלתי או פרטי, פגיעה בעבודה, לרבות פגיעות בשל מפגעים קיימים ופגיעות ממכונות ו/או ציוד עבודה, יש לצלם את המקום שבו התחולל הנזק ואת מחולל הנזק, רצוי כמה שיותר קרוב למועד לתאונה, אין ספק שצילומים אלה ישרתו את התובע בעתיד ויעזרו  לקבלת פיצוי בקצב מהיר ופיצוי מקסימלי.

חוקרי חברות הביטוח

חברות הביטוח ממהרות לשלוח נציגים שהינם חוקרים פרטיים, על מנת “לברר” את נסיבות התאונה ובעיקר את מהות הנזק. אלו מבקרים בבית הלקוח לעיתים תכופות ולא פעם לתחקר את השכן, בני משפחתו, מכריו ומקום עבודתו, לעיתים אנו עדים אפילו להטיית הראיות ע”י החוקר לרעת התובע ולא דווקא חשיפת האמת. חוקרים אלה עשויים לעיתים להופיע תוך שהם מתחזים לאדם אחר בפגישה פיזית או בשיחת טלפון ועשויים לגרום נזק חמור לתיק הנפגע. חשוב לדעת איך להתנהל במצבים אלה, ולקבל הכוונה משפטית מתאימה ע”י עו”ד נזיקין מיד לאחר האירוע, מאחר ולעיתים חלק ניכר מהזכויות שיתורגמו לאחר מכן לפיצויים או תגמולים, עומד על הפרק.

ניתן להבין כי מטרת הביקור, מעקב או מפגש של חוקר עם נפגע אינה באה כדי לדרוש בשלומו של הנפגע. ברור כשמש שחברות הביטוח שולחות חוקרים כדי לאסוף ראיות וסתירות בעובדות שהוגשו על מנת להוכיח בתמונות ובהקלטות של הנפגע ומכריו מצב דברים שבעתיד יקל עליה בהצגת נושא האחריות לתאונה או לפגיעת הגוף, וכן את הנזק כלא קיים או כמזערי מכפי שמציג אותו הנפגע.

עו"ד ביטוח לאומי

ביטוח הלאומי נועד להעניק לכל אזרח בישראל רשת ביטחון במקרים אשר הוא לא יוכל להתקיים בעצמו או במקרים בהם הוא זקוק לסיוע זמני, עד שיוכל לשוב למעגל החיים התקין. אנשים רבים כבר גילו את הקשיים כאשר הם נאלצו לעמוד מול ביטוח לאומי – המוסד שאמור לכאורה להגן על האזרחים, מונע למעשה את הזכויות המגיעות לכל אזרח במצבים שהאזרח מצפה לעזרה ולסיוע. במקרים כאלו קיים הצורך לפנות לגורם מקצועי כמו עורך דין שבקיא בתקנות ובהליכים של ביטוח לאומי על מנת להביא לכם את הפיצוי המקסימלי שנדרש מהמקרה.

טיפול משפטי מול המוסד לביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי מורכב ממספר ענפים שונים:

1.נפגעי עבודה

2.חולים שסובלים מנכויות בדרגות שונות

3.מקרים של סיעוד, אימהות, קצבאות זקנה וקצבאות שארים. לדוגמה- אדם שנפגע בתאונת עבודה יצטרך לפנות אל הענף לנפגעי עבודה, מנגד אדם שנפגע בעקבות מחלה יהיה צריך לפנות אל הענף העוסק בנכות כללית. ישנם מצבים שונים אשר בהם הפנייה אמורה להיעשות מול מספר ענפים בו זמנית, ההמלצה במקרים מן הסוג הזה תהיה כמובן לפנות אל זו שתזכה אתכם בפיצויים המגיעים לכם. כאשר אנו זקוקים לכספי הביטוח לצורך קיומי יום יומי, או לקבל את הזכויות המגיעות לנו על פי חוק, אנו נאלצים לפנות ולקבל את שירותיו של עורך דין ביטוח לאומי המתמחה בדיני נזיקין.

מחפשים עו״ד לנזיקין בסביבת מודיעין?

לקבלת ייעוץ ראשוני השאירו פרטים או צלצלו 052-2353449

לטפל בבירוקרטיה בעזרת עו"ד ביטוח לאומי

בעיקרון כולנו מפרישים בכל חודש מאות שקלים מהמשכורת עבור הביטוח הלאומי. גם אדם שאינו עובד נאלץ לשלם בכל חודש את דמי ביטוח, תמיד קיימת ההבטחה והתקווה כי בעת הצורך יפתח הביטוח הלאומי את כיסו וישלם למבוטח את הכספים שיגיעו לו. הבעיה מתחילה כשהדבר בא לידי מבחן, הביטוח הלאומי מתגלה כגוף שמעלה קשיים מעבר לכל דמיון, כמובן במקרה כזה ניתן יהיה למצות את הזכויות רק בעזרת עורך דין אשר בקיא בתקנות והחוק של ביטוח לאומי. כדי להוכיח את צדקתנו, אנו נדרשים לא פעם לשירותים מקצועיים של עו”ד ביטוח לאומי לצורך קידום האינטרסים של הנפגע, עורך דין ביטוח לאומי ילווה ויעמוד לצדך לאורך כל הדרך וכמובן במהלך כל השלבים של תביעת ביטוח לאומי לטובת הפיצוי והזכויות אשר מגיעים לנו על פי חוק.

לא משנה מה הסיבה, העמידה מול ביטוח לאומי אינה פשוטה ,לכן כדאי ואף רצוי להיוועץ עם עורך דין ביטוח לאומי, בין אם מדובר על כספים שמגיעים לנו או כספים שביטוח לאומי דורש שלא בצדק. איסוף הראיות, העדויות, המסמכים והחוקים נעשה על ידי עו”ד ביטוח לאומי מקצועי, כדי לוודא שאנחנו מקבלים את האפשרות הטובה ביותר במהלך המשפט.

קיצור הליכים

בעיקרון בכל תחום של המוסד לביטוח לאומי קיימים כללים מוגדרים לתחום. ישנם מקרים וענפים אשר בהם אפשר להוציא מהר יותר את הגמלה או את המענק, וישנם הענפים שם יהיו תנאי הסף מורכבים מאוד להוכחה. במקרים מהסוג הזה מומלץ מאוד לפנות ולהיעזר בשירותיו של עורך דין בתביעות נגד ביטוח לאומי.

להיות בידיים טובות עם עו"ד אבי לוי

הבחירה בעו”ד היא אינה קלה, השוק מציע הרבה מאוד אנשי מקצוע ומשרדים של עורכי דין, כשלא תמיד אנחנו באמת יודעים במי כדאי לנו לבחור. חשוב לשים לב כי הבחירה נעשית מתוך התבוננות באיש, בנחישות ובמקצועיות של עוה”ד וגם בהתמחות הספציפית של עוה”ד. רק כך ניתן יהיה למצות את מירב הזכויות וליהנות מהגמלה שמגיעה על פי חוק.

עו”ד ביטוח לאומי אבי לוי הינו עורך דין אשר מתמחה בתחום נזיקין מול מוסדות גדולים ברחבי הארץ, ביניהם ביטוח לאומי וחברות ביטוח. עם ותק וניסיון רב בתחום, עו”ד אבי לוי יכול לספק לנו את ההכוונה, הגיבוי וההגנה המשפטית שאנחנו זקוקים. נכון שוותק וניסיון של שנים בעולם המשפט לא תמיד קובע אבל זה יכול לעזור. חשוב לדעת שלפני הכל המקצועיות והנחישות של עוה”ד הינו גורם מכריע בהצלחה בכלל ובבית המשפט בפרט. עורך דין ביטוח לאומי אבי לוי הינו עם רקע מתאים בדיני נזיקין שיעמוד לצדכם בכל שלבי המשפטיים ועד להכרעה סופית של המשפט, כדי שתוכלו לקבל את המגיע וליהנות מהזכויות שלכם.

עו"ד תאונות עבודה להשגת פיצויים

תאונת  עבודה יכולה להביא לפגיע בכושר עבודה ולהיעדרות זמנית או תמידית מהעבודה, אשר תגרום לפגיע בכושר ההשתכרות. לא פעם פגיעה בעבודה, עלולה גם להביא לנכות קשה, לפגיעה ארוכת טווח ביכולת לעבוד ולפעמים אף לצמיתות.

טיפול נכון בתאונת עבודה

טיפול נכון במקרה של תאונת עבודה, רלוונטית לכל מי שנפגע במהלך יום עבודה או בשל נסיבות המקושרות לעבודתו. כך גם שאלות כגון מדוע לפנות אל עורך דין תאונות עבודה? מהם העזרים שעומדים לרשות הנפגע מעבר לכך? במקרים רבים מאוד, כתוצאה מפציעות שנגרמות במקומות עבודה, בין אם זה כתוצאה מרשלנות של מקום העבודה או לא, ישנה פגיעה בכושר ההשתכרות, יש לכך השלכות מידיות ועתידיות. על מנת להבטיח את ההווה והעתיד של הנפגע, קורה מצב כתוצאה מפגיעה תהיו מוגבלים או שיפגע כושר העבודה שלכם. לשם כך מוטב להתייעץ עם הגורמים המוסמכים לכך, שיודעים להתנהל בצורה המקצועית ביותר אל מול הרשויות וכל יתר הגורמים, ביטוח לאומי, ביטוח צד ג’ של מקום העבודה, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד. על מנת להבטיח שהנפגע פועל נכון, כדאי לפנות ולהציג את הדברים בפני עורך דין מתמחה בדיני עבודה ונזקין.

מורכבות ההליך

חשוב לדעת שתהליך ההכרה כנפגע בתאונת עבודה אינו קל ודרושה סבלנות, בקיאות ומקצועיות. אני אישית תמיד ממליץ לפנות לייעוץ משפטי, עו”ד תאונות עבודה מכיר את ההליך של קבלת הכרה בפגיעת עבודה. מאחר ומדובר בהליך לא פשוט ובדרך כלל אפילו מורכב וארוך, איש לא מגיש לנפגעים את זכויותיהם אם לא מוגשות קודם לכן תביעות אובדן כושר עבודה. הנפגע בדרך כלל נידרש גם להגיע לחקירה בביטוח לאומי ותחקירים בפני חוקרים פרטיים הנשלחים על ידי חברות ביטוח פרטיות.

קבלת ייעוץ משפטי יעזור לנפגע בהתמודדות עם כל הגורמים, על מנת לא  להקל ראש, לשמור ולמלא את כל הטפסים הדרושים, מסמכים התומכים באופי הפגיעה. הליכים הינם ארוכים, במקרים מסוימים יש צורך בערעורים והתדיינויות. על מנת להיערך נכון, בכדי לדעת בפני מה עומדים ולפשט את הדברים – ייעוץ משפטי תמיד הינו חיוני.

פיצוי על מלוא הנזק

נכות בשל פגיעה בעבודה יכולה להקנות לנפגע קצבה זמנית או קצבה צמיתה, אך ניתן לקבל קצבאות שלא בהכרח בשל נכות. ניתן לקבל גם סיוע בשיקום מקצועי, זאת ועוד, ישנם מצבים שבהם ניתן להגיש תביעה לביטוח לאומי במסלול של תאונת עבודה או במסלול של נכות כללית.  

עו”ד אבי לוי מתוך ניסיונו יודע כי לא תמיד נטל ההוכחה שהתקיימה פגיעה במהלך העבודה פשוטה, במיוחד במקרים הקשורים לנזקים רפואיים שאירעו לאורך פרק זמן ארוך, בטרם חש הנפגע בהרעה מוחשית במצבו הבריאותי (כגון מחלת מקצוע). חשוב כי הנפגע יאסוף תעודות רפואיות ויסתייע במקרה הצורך במומחה רפואי (בתיאום עם עורך הדין), זאת על מנת שמצבו יקבל הכרה בביטוח לאומי ובכדי שיפוצה על מלוא הנזק ועל מלוא הירידה בכושר ההשתכרות כתוצאה מהפגיעה בעבודה.

בחירת עו"ד תאונות עבודה

כמו שכתבתי במקרים אחרים, הצלחתו של עורך הדין אינה תלויה בוותק שלו, לפני הכל חשובה המקצועיות והנחישות של עורך הדין. חשוב לשכור עורך דין טוב לתאונות עבודה שבקיא בתחום, חשוב מאוד לדעת שאתם סומכים במאת האחוזים על יכולותיו, חשוב להתרשם מהיכולות הבין אישיות של העורך דין שילווה אתכם, במקרים של תאונות עבודה טיפול כזה יכול להימשך במשך תקופה ארוכה ולעיתים מפרכת, עורך דין תאונות עבודה חייב להיות קשוב ואמפטי כלפי לקוחותיו, ומעבר לכך לשלוט שליטה מוחלטת בכל הקשור להתנהלות מול כל הגורמים.

הגשת תביעה תאונת דרכים

המחוקק קבע נוהל מיוחד לנפגעי תאונות דרכים על מנת להקל על הנפגע, אבל בפועל כמו כל תביעת נזיקין גם נפגעי תאונות דרכים סובלים מעודף ביורוקרטיה מטעם חברות ביטוח וביטוח לאומי. נפגעי תאונות הדרכים עשויים לסחוב את אותה תאונה לאורך שנים ארוכות, ולעיתים אף לאורך כל ימי חייהם, על כן חשוב ביותר לדעת לטפל בצורה מקצועיות ונחושה בכל מקרה ומקרה לגופו.

חשוב מאוד לדעת כי כל הגורמים אשר אמונים על מתן הפיצויים לנפגעי תאונות הדרכים, אינם ממהרים לספר לנפגעים על כל זכויותיהם. במקרים רבים נפגעי תאונות דרכים הפסידו כסף וזכויות ולו בשל העובדה כי לא קיבלו את ההדרכה המקצועית מצד אנשי המקצוע. תביעה תאונת דרכים זו היא מומחיות לכל דבר ועניין ויש להתייעץ עם העורך דין אשר מקצועי נחוש ובקיא בכל ההליכים.

פגיעת רכב באדם

תאונות דרכים, הינן הסיטואציות הפחות נעימות בחיים, אך לצערנו מדובר בתופעה שמתרחשת בתדירות גבוהה ובזמן בלתי צפוי בכל אזורי הארץ. רכב שפוגע בהולך רגל, גם אם הולך הרגל קם והחל לצעוד מיד, עשוי לגרום לנזק שיתגלה רק לאחר זמן קצר ולפעמים זמן ארוך, בנוסף לכך עשוי לגרום לנכות או פגיעה עתידית. בכל סוג של תביעה בתאונת דרכים היא אחת מסיטואציות בהן שחובה  לפנות לעורך דין, על מנת לשמור ולקבל את הזכויות והפיצויים המגיעים לכם. תביעה תאונת דרכים אמורה להיות מתוכננת היטב. יש לחשב ולהכיר את כל הפרטים הקטנים ביותר וכמו כן להכיר את כל הסעיפים על מנת להגיע אל התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח. על כן בחירת העורך דין שלכם לטובת העניין עשויה להיות משמעותית ביותר.

הגשת תביעה

סכום הפיצוי משתנה בהתאם למקרה הספציפי ולפגיעה הפיזית שנגרמה לאותו אדם, וכן להשפעה שתהיה לפגיעה זו על פעילותו בטווח הקצר והרחוק. אם בכל זאת אתם מחפשים נתון מספרי’ ניתן להעריך כי פיצוי בגין תאונת דרכים קלה יכול להגיע לאלפי שקלים, וגם לעשרות אלפי שקלים – ולכן מומלץ תמיד לפנות לעורך דין המתמחה בתחום להגשת תביעה תאונת דרכים.

חישוב הפיצוי

זוהי דרך בא ניתן לצפות כמה פיצוי יקבלו על פגיעה בתאונת דרכים, למרות שניתן למצוא מחשבון פיצוי תאונת דרכים, הסכום אינו קבוע. הפיצוי לנפגעי תאונות דרכים מתבסס על מספר מרכיבים עיקריים, הקשורים בין השאר למצבו האישי של הנפגע ולגילו, מצבו הרפואי לפני הפגיעה, כמות הכאב והסבל האישי שנגרמה לו כתוצאה מפגיעה זו, הפסד הכנסה בזמן אשפוז או טיפולים פיזיותרפיה, הוצאות עבור תרופות וכן הוצאות נוספות. לעתים אותו אדם גם נזקק לעזרה של בן משפחה או מטפל בתשלום לאחר התאונה, וגם התשלום או אבדן ההכנסה של אותו אדם, אשר נדרש לעזור לנפגע אשר יחושבו בשקלול הכולל.

חשוב לפנות לעורך דין במקרה של תאונה

לאחר הפגיעה חשוב לפנות לעו”ד להגשת תביעה תאונת דרכים, גם אם התאונה לא גרמה לנכות, יתכן וניתן יהיה להוכיח גם נזק לטווח הרחוק. כל יום שמחכים עם תביעה זו, עשוי לעלות ביוקר כאשר יחושבו הפיצויים. כמו כן, עורך הדין יוכל להדריך אתכם בצורה מקיפה כיצד לנהוג, אילו חשבוניות לשמור ויגיש עבורכם את התביעה על מנת לקבל את הפיצוי המיטבי לטווח הרחוק.

התשלום לעורך הדין

חשוב ואפילו חובה לפנות לעו”ד לאחר תאונת דרכים, מה עוד שבפועל שכר הטרחה עבור הטיפול אינו משולם מכיסו של הנפגע באופן ישיר, אלא כאחוז מסכום הפיצוי אשר משולם על ידי חברת הביטוח בנוסף לפיצוי. לדוגמה אדם שקיבל פיצוי תאונת דרכים ללא נכות עשוי לקבל סכום של אלפי שקלים, אך לשלם רק מאות שקלים בודדים לעורך הדין מתוך הסכום שנקבע. בתאונות דרכים קשות בהם מגישים תביעה על תאונת דרכים הסכומים עשויים להגיע למאות אלפי שקלים לכן מומלץ להתייעץ עם עו”ד תאונת דרכים על מנת לקבל את מירב הפיצויים המגיעים לכם. ישנן הרבה מאוד סוגיות משפטיות שעשויות לגרום לעיכובים ובעיות בתהליך המשפטי. עורך דין אבי לוי עושה לילות כימים במקצועיות ובנחישות על מנת להשיג עבור הלקוחות את הזכויות המגיעות תוך מתן שירות אישי ומסור לאורך כל הדרך.

התיישנות תביעות

תביעה מול חברת הביטוח בעילה של נזק גוף שנגרם בתאונת דרכים, תתיישן בתום 7 שנים ממועד התרחשות התאונה. לעומת זאת, תביעה לתגמולי פוליסה פרטית תתיישן בתום 3 שנים ממועד התרחשות התאונה.

מחפשים עו״ד נזיקין במודיעין?

עו״ד אבי לוי הינו מומחה לדיני נזיקין, משרדו ממוקם במודיעין והוא נותן שירותים במכבים, רעות והסביבה עם דגש על מקצועיות רבה, ליווי אישי וניסיון רב בתחום.
״במהלך השנים פתרתי בעיות ומחלוקות רבות ומורכבות בהצלחה יתרה ועזרתי ללקוחותיי למצוא את הפתרונות הטובים ביותר להם, אשמח לסייע גם לך״.

 

פרטים ליצירת קשר

מומחה לדיני נזיקין

לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, בנושא דיני נזיקין, עוד היום ובחינם, מעו״ד אבי לוי – השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן