אבי לוי - עורך דין מסחרי לדיני חברות באזור מודיעין

ישנה חשיבות רבה בהבנת ״האישיות המשפטית״ של חברה, חובותיה, זכויותיה, אינטרסים של בעלי תפקידים, בעלי מניות ונושים מהקמתה של החברה עד למועד פירוקה או לחלופין סגירתה או הקפאת פעילות החברה.

חברה וניהולה הינו נושא מורכב המחייב הקדשת זמן, משאבים מקצועיים וכלכליים רבים. מעבר לכל הצורך בהתעסקות בנהלים משפטיים רבים, עורך דין המלווה את הפן המשפטי של פעילות חברה ומייעץ בסוגיות משפטיות שונות עשוי לחסוך כסף וזמן רב לחברה. 
הנני עורך דין עתיר ניסיון כמגשר בתחום המסחרי וייעצתי למאות חברות, בתחומים מגוונים בעלי מורכבות משפטית גבוהה. אשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם בכל הקשור לדיני תאגידים בצורה המיטבית והנכונה לצדדים.

לקריאה נוספת אודותיי לחצו כאן.

לקבלת יעוץ ראשוני בתחום המסחרי מעו״ד אבי לוי - ללא עלות וללא התחייבות צלצלו 052-2353449 או השאירו פרטים מטה ואחזור אליכם

הקודם
הבא

עו״ד חברות

תחומי הפעילות של עורך דין אבי לוי בתחום החברות

הקמת חברה מחייב לערוך רישום ברשם החברות תוך ציון מייסדים, מטרות החברה ושם. בסיום ההליך מאושר לחברה שם ומספר/ח.פ.

חוזה הינו הסכם בין שתי צדדים שניתן לאכיפה. בדיני חוזים מוגדרים כללים, עקרונות ואמות מידה לפיהם נבחנים או נאכפים הסכמים שנחתמו בין צדדים.

הליך של פירוק חברה הינו מורכב ובעל משתנים רבים. הליך זה מחייב ליווי מקצועי ושיתוף פעולה עם כל הגורמים הקשורים באופן ישיר ועקיף לחברה.

תפקידו של עורך דין בתחום דיני חברות

דיני חברות נועדו להסדיר באופן משפטי את מערכות היחסים  בתוך החברה ומחוצה לה, מערכת היחסים בינה לבין חברות בת, תאגידים ועסקים שונים לבין גורמים אחרים שבאים איתם במגע לצורך פעילויות עסקיות, כגון רשויות המדינה, חברות אחרות, ספקים לקוחות וכן הלאה. זאת, בכדי לאפשר להן לבצע פעילות כלכלית באופן חוקי המגן על כלל הגורמים השונים, כלומר, פעילותו של עורך דין בתחום דיני החברות נוגעת להיבטים משפטיים בהתאמה לחוק מול הצורך של קשת רחבה ומגוונת של פעילויות כלכליות ועסקיות בתוך החברה ומול מספר רב של גורמים עסקיים ופרטיים.

 

ככלל עורך הדין עשוי ללוות עסקאות בין עסקים וחברות מן הפן המשפטי מהקמתה ולאורך כל הדרך  לרבות ניסוח משפטי של  חוזה עסקי, ייעוץ בהתנהלות חברה בתוכה וכמובן  מול לקוחותיה וספקיה, ייצוג החברה בפני רשויות המדינה או מדינות מחוץ לישראל, ביחסי הגומלין בין בעלי המניות לאורגנים של החברה ובעלי העניין בה.  עורך דין המתמחה בדיני חברות יכול לבצע את כל הצדדים המשפטיים של תהליכי הקמת חברה בארץ או מחוצה לה, ובמקרים בהם אין ברירה אלא לפרק חברה – גם כאן עבודתו של עורך הדין חשובה, משום שהוא יכול ללוות את התהליך המשפטי במקרים של פירוק מרצון, הקפאת הליכים, פירוק בהוראה של בית המשפט וכדומה; כלומר, עורך הדין יכול לשמש במספר תפקידים שונים, ביניהם מהקמתה של החברה ועד המצב של צורך במפרק רשמי של החברה המייצג של הנושים אל מול החברה או מייצג החברה מול הנושים בהתאם לצורך.

הסדרת זכויות וחובות של בעלי תפקידים

תחום אחר של פעילות עורך דין לענייני דיני חברות היא הסדרה משפטית של אחריות, חובות וזכויות בעלי תפקידים בחברה, ייעוץ וליווי בנושאי מבנה חברות, ייעוץ בנושאי פעילות חברות בכפוף לחוק החברות בישראל או בחו”ל, ליווי פעילות בני”ע, ליווי תהליכי רכישת חברות, מיזוגים ופעילויות עסקיות נוספות, וכמובן לייצג חברות בבית המשפט בכל מקרה של צורך.

חשיבות העורך דין הבקיא בדיני חברות

התחום המסחרי בארץ כמו גם מחוצה לה בעולם, קשור בקשר הדוק לתחום המשפטי שמפורטים חלקם בדיני חברות. הקמת חברה וניהולה הינו נושא מורכב המחייב הקדשת זמן , משאבים מקצועיים וכלכליים רבים. מעבר לכל הצורך בהתעסקות בנהלים משפטיים רבים, עורך דין המלווה את הפן המשפטי של פעילות חברה ומייעץ בסוגיות משפטיות שונות עשוי לחסוך כסף וזמן רב לחברה. עורך דין יכול לוודא כי פעילותה מתקיימת במסגרת החוק בכל מדינה שהחברה פועלת, כלפי הרשויות, כלפי הלקוחות כלפי הספקים, העובדים, וכמובן מול כל מי שהחברה באה איתו במגע.

שירותים משפטיים שאוכל להעניק לך בתחום בדיני חברות

מחפשים עו״ד מסחרי במודיעין?

עו״ד אבי לוי הינו מומחה לדיני חברות, משרדו ממוקם במודיעין והוא נותן שירותים במכבים, רעות והסביבה עם דגש על מקצועיות רבה, ליווי אישי וניסיון רב בתחום.
״במהלך השנים פתרתי בעיות ומחלוקות רבות ומורכבות בהצלחה יתרה ועזרתי ללקוחותיי למצוא את הפתרונות הטובים ביותר להם, אשמח לסייע גם לך״.

 

פרטים ליצירת קשר

מומחה לדיני חברות

לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, בנושא דיני חברות, עוד היום ובחינם, מעו״ד אבי לוי – השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן